استمداد

استمداد

Stemdad
استمداد

استمداد

Stemdad

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحلیل محتوی


مبانی نظری و پیشینه تحلیل محتوی

مبانی نظری و پیشینه تحلیل محتوی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحلیل محتوی

مبانی نظری و پیشینه تحلیل محتوی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 52 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 33

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

ویژگی های تحلیل محتوا

صاحب نظران برنامه درسی در مورد تحلیل محتوا ویژگی های مختلفی بیان کرده اند که در اینجا به چند مورد اشاره می شود:

  1. عینی بودن:[1]این خصوصیت به استفاده از قواعد و قوانین دقیق و روشن اشاره می نماید، به طوری که اگر محققان دیگر همان محتوا را با همان روش، دوباره تحلیل کنند، نتایج مشابهی به دست می آورند؛ پس نتایج باید مستقل از تحلیل گرها باشد و با تکرار مجدد، همان نتایج به دست آید. این ویژگی نشان دهنده ی قابلیت بازبینی و بازسازی نتایج است.
  2. نظام مند بودن:[2]این خصوصیت بیان می کند که تمام عناصر موجود در محتوا باید بر اساس واحدها و مقوله هایی که برای بررسی در نظر گرفته شده اند، تحلیل شوند و محقق نباید عناصری را از محتوا به دلخواه کنار بگذارد یا فقط برخی از عناصر را تحلیل نماید.
  3. آشکار بودن:[3]منظور این است که در تحلیل محتوا باید به متن یا پیام آشکار و روشن توجه شود و از هر گونه استنباط شخصی و پیش داوری های فردی تحلیل گر درباره ی محتوا جلوگیری گردد.
  4. کمی بودن:[4]این ویژگی، تحلیل محتوا را از یک مطالعه ی معمولی جدا می کند و جانشین جنبه های ذهنی و استنباطی بررسی ها و تحلیل های نظری است که با مقیاس دقیق قابل ارزیابی نیست. مطابق این ویژگی، تحلیل گر باید معلوم کند چه کلمات، مضامین و نمادهایی بیش از همه و به چه تعداد در متن تکرار شده اند. این نوع تحلیل مشخص می کند که ارتباط مفاهیم و عناصر چگونه است و چه عواملی آنها را به هم پیوند می دهد؟ ( کوی، 1375 و شعبانی، 1380).

[1] Objectivity

[2] Systematic

[3] Revealed

[4] Quantitaive

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحلیل محتوی

دانلود چارچوب و مبانی نظری توجه انتخابی و پیشینه تحقیقاتی آن با فرمت word

دانلود چارچوب و مبانی نظری توجه انتخابی و پیشینه تحقیقاتی آن با فرمت word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه توجه انتخابی و پیشینه تحقیقاتی آن با فرمت docx در قالب 38 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات38
حجم68 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیتربیت بدنی

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه توجه انتخابی و پیشینه تحقیقاتی آن با فرمت docx در قالب 38 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 


هزاران محرک در هر لحظه به مابرخورد می کنند بدیهی است که ما نمی توانیم به همه آنها توجه کنیم، زیرا مغز ما دچار اضافه بار می شود اعصاب حسی برای انطباق با وظیفه ترس آور برخورد با سیل محرک هایی که دستگاه عصبی ما را بمباران می کنند، مکانیسمی را بسط داده است که باعث می شود نسبت به آن دسته از محرک ها واکنش نشان دهیم که در تطابق با تجارب گذشته و نیازهای فعلی ما باشند این فرایند متمرکز کننده توجه یا توجه انتخابی نامیده می شود (سیچ، مترجم مرتضوی، 1378) 

 

 

 

فهرست مطالب
توجه انتخابی 40
2-4-2 کانونی کردن توجه 41
2-4-3 جهت دهی برتر توجه 42
2-5 پیشینه تحقیق 46
2-5-1 اولین شواهد تجربی 46
2-5-2 فرضیات موجود در باب اتخاذ تمرکز توجهی 50
الف- فرضیه عمل محدود شده 49
ب- نظریه ایده حرکتی جیمز 49
پ- فرضیه کدگذاری مشترک و فرضیه اثر-عمل پرینز 50
ت- فرضیه اختلال در خودکاری 50
ث- فرضیه پردازش آشکار 51
2-5-3 بحث فاصله 54
2-5-4سطح خبرگی و پیچیدگی تکلیف 57
2-5-5جنبه های دیگر
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود چارچوب و مبانی نظری بازاریابی و هدف آن با فرمت word

دانلود چارچوب و مبانی نظری بازاریابی و هدف آن با فرمت word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه بازاریابی و هدف آن با فرمت docx در قالب 15 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم33 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیتربیت بدنی

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه بازاریابی و هدف آن با فرمت docx در قالب 15 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 


بسیاری از مردم چنین می اندیشند که بازاریابی به معنی فروش و تبلیغ است. اگر بدانیم که فروش و تبلیغ بخش نمایان بازاریابی است، نباید شگفت زده شویم. امروزه نباید بازاریابی را به مفهوم قدیمی یعنی فروش محصول در نظر آورد. بلکه باید به مفهوم نوین آن یعنی برآوردن نیازهای مشتری توجه کرد. اگر بازاریاب بتواند نیازهای مشتری را درک کند محصولاتی را تولید می کند که دارای بالاترین ارزش باشند(حسن زاده، 1384). امروزه تعاریف گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است. هر کدام از این تعاریف، بیان کننده گوشه ای از فعالیت های بازاریابی هستند(حسن زاده، 1384). بازاریابی به معنی اداره کردن بازارها، کارکردن با بازارها و انجام مبادلات و معاملات، برای پدیدآوردن داد و ستد و برآوردن نیازها و خواسته های افرادی است که در یک جامعه کنار یکدیگر زندگی می کنند(محرم زاده، 1385). برخی از صاحب نظران، بازاریابی را فرایند ارضای نیازها و خواسته های بشر تعریف می کنند. به نظر فیلیپ کاتلر ، برجسته ترین صاحب نظر در این رشته، بازاریابی عبارتست از «فعالیتی انسانی در جهت ارضای نیازها و خواسته ها از طریق فرایند مبادله»(حسن زاده، 1384). 

 

 

 

فهرست مطالب
1.2. بازاریابی چیست؟ 13
2.2. هدف بازاریابی 14
3.2. اصول بازاریابی 14
4.2. بازاریابی ورزشی 14
5.2. اهمیت بازاریابی ورزشی 15
6.2. تقسیمات بازاریابی ورزشی 16
7.2. خدمت؛ تعریف و ویژگی ها 16
8.2. تفاوت های اساسی بین کالا و خدمات 18
9.2. آمیخته بازاریابی خدمات 18
10.2. خصوصیات خدمات ورزشی و مفاهیم بازاریابی آن 19
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود چارچوب و مبانی نظری توانایی فضایی و مفهوم آن با فرمت word

دانلود چارچوب و مبانی نظری توانایی فضایی و مفهوم آن با فرمت word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه توانایی فضایی و مفهوم آن با فرمت docx در قالب 39 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات39
حجم72 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیتربیت بدنی

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه توانایی فضایی و مفهوم آن با فرمت docx در قالب 39 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 


امروزه واژه رشد، به عنوان رشد در طول عمر درنظر گرفته می شود. رشد ادراکی و حرکتی  از جمله فاکتورهای مهم واساسی در بررسی های رشدی انسان به شمار می رود. واژه ادراکی – حرکتی، حرکاتی را تشریح می کند که نیاز به ادراک،  تشخیص و تصمیم گیری داشته باشد. تغییرات سنی درزمینه بینایی، حس حرکتی و شنوایی در طول عمر اهمیت دارد. ادراک بصری  و فعالیت های بصری حرکتی افراد موجب می شود تا شکل بصری را با حرکت جفت و جور کنند، اشیایی را که می توانند ببینند دستکاری کنند و بطور مناسب برای رسیدن به یک مسافت یا فضای معین حرکت کنند. آگاهی فضایی   مفهومی  وابسته به حرکت است که غالباً دربرنامه های ادراکی حرکتی مورد تأکید قرارمی گیرد. همانطور که از نام آن پیداست آگاهی فضایی، درک فضاهای بیرونی پیرامون فرد و توانایی وی برای کارکرد حرکتی در فضای پیرامون است(خرازی و حجازی ،1387).

 

 

 

فهرست مطالب
2 – 4 آگاهی فضایی 13
2 – 5 توانایی فضایی 13
2-6 کاهش توانایی های فضایی باافزایش سن 14
2-7 تفاوت های جنسی درتوانایی فضایی 21
2-8  تأثیرفعالیت حرکتی برتوانایی فضایی 25
2-9 تاثیراضافه وزن وچاقی برروی توانایی های فضایی 29
2-10 شاخص توده بدنی 31
2-11 اضافه وزن وچاقی 32
2-11-1علل وعوامل اضافه وزن وچاقی 33
2-11-2 عوارض وپیامدهای ناشی ازاضافه وزن وچاقی 35
2-12 پژوهش های انجام شده درداخل کشوردرموردچرخش ذهنی 36
2-13 پژوهش های انجام شده درموردشاخص توده  بدن 39
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود چارچوب و مبانی نظری تنفس و ساختار دستگاه تنفسی با فرمت word

دانلود چارچوب و مبانی نظری تنفس و ساختار دستگاه تنفسی با فرمت word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه تنفس و ساختار دستگاه تنفسی با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات26
حجم372 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیتربیت بدنی

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه تنفس و ساختار دستگاه تنفسی با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 


دوچرخه وسیله نقلیه ای است سبک و دارای دو چرخ که به کمک پازدن حرکت می کند. تاریخچه دوچرخه سواری به عنوان یک دستگاه تنفسی با تاریخچه خود دوچرخه، ارتباط کامل دارد. اولین کسی که در تاریخ سوار بر دوچرخه شد، یک فرانسوی به نام سیوراک  بود. سیوراک، در سال 1690 میلادی دوچرخه ای چوبی ساخت که شاخه های عمودی بر روی چرخ های آن قرار داشت و هر دو چرخ به وسیله ی یک چوب افقی به هم متصل می شد. این دستگاه، پنجه رکاب نداشت و حرکت آن به کمک فشار دادن پاها بر روی زمین صورت می گرفت. اهالی پاریس، دوچرخه سیوراک را اسب چوبی عنوان داده بودند. 

 

 

 

فهرست مطالب
دوچرخه سواری  12
2-1-1-1- تاریخچه دوچرخه سواری  12
2-1-1-2- عوامل مهم در موفقیت دوچرخه سواران  15
2-1-1-3- خصیصه نمای عملکرد  15
2-1-2- تنفس  16
2-1-2-1- نکات قابل توجه آناتومیکی  17
2-1-2-2- اصول مکانیکی تهویه ریوی  19
2-1-2-3- ساختار دستگاه تنفس 20
2-1-2-4- منطقه جریان هوایی  20
2-1-2-5- مبادله گازها در ریه  21
2-1-2-5-1-  تهویه حبابچه ای  21
2-1-2-5-2- نسبت تهویه به جذب اکسیژن  22
2-1-2-6- کنترل تهویه ای  23
2-1-2-6-1 عوامل عصبی  23
2-1-2-6-2 عوامل هومورال 23
2-1-2-6-3- PO2 پلاسما و گیرنده های شیمیایی  24
2-1-2-7- اثر دستگاه تنفسی بر حجم جاری  24
2-1-2-8- اثر دستگاه تنفسی بر تهویه دقیقه ای  24
2-1-2-9- اثر دستگاه تنفسی بر نسبت تهویه به جریان خون  25
2-1-2-10- سازگاریهای کوتاه مدت عملکرد ریوی هنگام فعالیت دستگاه تنفسیی  25
2-1-2-11- تهویه هنگام انتقال از حالت استراحت به حالت پایدار فعالیت دستگاه تنفسیی  25
2-1-2-12 اثر تمرین بر عملکرد ریه  26
2-1-2-13 حجم ها و ظرفیت های ریه  26
2-1-2-13-1- حجم ها و ظرفیت های ایستای ریه  27
 2-1-2-13-2- حجم های پویای ریه 
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود